Reklamacje i zwroty

 
Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, jeśli jednak zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Direct Company Anna Rembielińska
ul. Przyczółkowa 138G/1
02-968 Warszawa

Aby dokonać zwrotu wypełnij poniższy formularz i odeślij go wraz z produktem.

 

Pobierz formularz odstąpienia od umowy (zwrotu)

 

Zwracany produkt nie może nosić znamion jakiegokolwiek użytkowania. Musi posiadać wszystkie dodatki oraz opakowanie zewnętrzne. Pamiętaj aby zabezpieczyć przesyłkę w odpowiedni sposób, tak aby żaden produkt nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli produkt zostanie uszkodzony, a po przesyłce będzie widać, że nie została odpowiednio zabezpieczona, zwrot nie zostanie uznany, a paczka będzie odesłana na Twój koszt.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu! Jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymasz żadnej informacji lub zwrotu należności za zakupiony produkt, prześlij do nas informację na adres: biuro@fantastycznydziennik.pl. Zwrot środków zostanie przekazany maksymalnie w ciągu 7 dni na wskazane w formularzu konto.

Jeśli nie interesuje Cię zwrot należności, ale chciałbyś dokonać wymiany produktu postępuj tak jak w przypadku zwrotu, lecz w formularzu poinformuj nas jaki produkt chciałbyś otrzymać w ramach wymiany.

Koszt wymiany jest równoważny z ponownym kosztem wysyłki. Wysyłając paczkę jesteś za nią w pełni odpowiedzialny. Śledź jej trasę i upewnij się, że została przez nas odebrana.

Nie zapomnij zabezpieczyć odsyłanego do nas produktu w taki sposób żeby nadawał się do ponownej sprzedaży – zadbaj o niego tak, aby ktoś inny mógł w pełni cieszyć się swoim produktem. Dziękujemy!

 

Reklamacje

Zakupiony produkt podlega reklamacji w przypadku wykrycia wady lub uszkodzenia od razu po otrzymaniu przesyłki oraz w trakcie użytkowania, gdzie uszkodzenia i wady wynikają z błędów produkcyjnych.

W momencie wykrycia wady napisz na adres: biuro@fantastycznydziennik.pl. i nie zapomnij wypełnić formularza reklamacji. Dołącz go wraz z produktem, jeśli go do nas odsyłasz. Pamiętaj, że masz także możliwość wypełnienia formularza i odesłania jego skanu/zdjęcia do nas na adres mailowy wraz z dokładnymi zdjęciami wad produktu.

 

Pobierz formularz reklamacji

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni. Przed upływem tego czasu zostaniesz poinformowany mailowo o decyzji odnośnie reklamacji.